استاندار خراسان رضوی گفت: باید مرکز عملیات و هدایت فعالیت‌های اقتصادی در خراسان رضوی راه‌اندازی شود تا نقش بانک‌ها، ستاد تسهیل، دستگاه‌های مربوطه، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مشخص کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی گفت: بانک‌های خراسان رضوی ظرفیت‌های فراوانی دارند و می‌توانند نیاز‌های استان را از نظر نقدینگی تامین کنند.

اوبا تاکید بر لزوم تلاشی همگانی برای افزایش منابع بانک‌های استان، افزود: به این منظور بانک‌ها با وجود رقابتی که با هم دارند باید برای حل مشکلات استان با یکدیگر احساس رفاقت و هم افزایی داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با اصل افزایش منابع بانک‌ها موافق هستیم و از این موضوع حمایت می‌کنیم و همچنین مصارف بانک‌ها باید با دقت مدیریت شده و در محل خود مصرف شود.


بیشتر بخوانید


نظری با تاکید بر لزوم شفاف سازی محل مصارف بانکی بیان کرد: گاهی اوقات برخی از واحد‌های تولیدی تسهیلات می‌گیرند، اما مشخص نیست که تسهیلات در کجا هزینه شده است لذا مدیریت محل مصارف بانکی هم باید مد نظر قرار بگیرد.

او خطاب به مدیران بانک‌های استان تصریح کرد: بانک در موضع عمل باید خود را شریک حل مشکلات واحد‌های تولیدی بداند و نیاز است در حداقل زمان این تسهیل فرآیند صورت بگیرد.


انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.