سرهنگ سعید عزیزی از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده اسکانیا حامل ۲۷ تن و ۹۸۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب و روی به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال در شهرستان اسفراین خبر داد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ سعید عزیزی  جانشین فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن ماموران کلانتری ۱۱ در حین گشت زنی در سطح شهرستان موفق به شناسائی یک دستگاه تریلی کشنده اسکانیا پارک شده حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب و روی شدند.


بیشتر بخوانید 


او  با اشاره به اینکه ماموران، خودرو مذکور را توقیف نمودند، افزود: در بازرسی از این تریلی مقدار ۲۷ تن و ۹۸۰ کیلوگرم سنگ معدن غیر مجازکشف و ضبط شد.

او با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان گردید.

جانشین فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۲ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال برآورد شده است افزود : اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد .

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.