صالح شهر، شهری با حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت و دارای استعداد‌های ناب ورزشی در بخش مرکزی گتوند است که از پیش پا افتاده‌ترین امکانات ورزشی نیز بی بهره است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صالح شهر، شهری با حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت و دارای استعداد‌های ناب ورزشی در بخش مرکزی شهرستان گتوند است که از پیش پا افتاده‌ترین امکانات ورزشی نیز بی بهره است.

 صالح شهر در سال‌های نه چندان دور به شهر میدان‌های فوتبال در منطقه معروف بود شهری که حدود ۱۲ میدان خاکی فوتبال را در خود جای داده بود، اما متاسفانه به علت کمبود امکانات آنهم پیش پا افتاده‌ترین به مرور زمان جوانان، ورزش دوست داشتنی خود یعنی فوتبال را کنار گذاشتند و آن میدان‌های خاکی خالی از ورزشکار و به خاطرات سپرده شدند. صالح شهر با اینکه دارای مسافتی زیاد تا مرکز شهرستان و دیگر شهرستان‌های همجوار است دارای یک سالن ورزشی بوده که آن هم به علت بی توجهی مسئولین به حال خود رها شده و در حال تبدیل شدن به متروکه است.

صالح شهر طی چند سال گذشته ورزشکاران زیادی در زمینه فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی را راهی تیم ملی و تیم‌های معتبر استانی نمود. بجاست که مسئولین شهرستان گتوند و استان حمایت از جوانان ورزشکار و ورزش دوست صالح شهر را در دستور کار قرار داده و یکبار دیگر ورزش صالح شهر را زنده و پویا نمایند جوانان صالح شهر نگاهشان به توجه ویژه مسئولین است. شایسته است که هر چه سریعتر مسئولین پای کار آمده و جهت پویایی جوانان صالح شهر اقدامات ویژه صورت پذیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.