تجمع خریداران زمین‌های کشاورزی ممقان در تبریز

جمعی از خریداران زمین‌های متعلق به سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به علت بلاتکلیفی این زمین‌ها در مقابل این سازمان تجمع کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خریداران زمین‌های کشاورزی ممقان که تعداد آن‌ها به حدود ۶۰ نفر می‌رسد، خواستار حل مشکل زمین‌های سنددار خود که دادگاه ممقان به علت وجود معارض آن‌ها را ابطال کرده هستند.

تجمع کنندگان می‌گویند: سال‌ها پیش زمین‌های مجاور شهرک صنعتی شهید سلیمی را با عنوان ویلایی خریداری کرده اند، اما به علت ابطال سندشان امکان خرید و فروش ندارند.

گفته می‌شود بیش از ۲۰ سال پیش این زمین‌ها را تعاونی مسکن سازمان جهادکشاورزی استان تفکیک کرده و به کارکنان خود فروخته و اسناد آن‌ها دست به دست شده است، اما فردی با شکایت به تشکیلات قضایی و ارائه سند مالکیت این اراضی، سند‌های در دست خریداران را باطل کرده است.

شنیده شده است تعداد کل زمین‌های واگذار شده به کارکنان جهاد کشاورزی ۳۰۳ فقره بوده که بعد‌ها خریداران آن‌ها را تفکیک کرده و هم اکنون نزدیک به دو هزار نفر اسناد این زمین‌ها را دارند.

تجمع کنندگان می‌گویند: برای حل مشکلشان بار‌ها پیگیر موضوع از مسئولان قضایی و جهاد کشاورزی استان شده اند، اما این درخواست‌ها نتیجه‌ای نداشته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.