احداث هتل روستایی با ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در مشگین شهر

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشگین شهر گفت: با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی هتل یک ستاره در روستای آق‌بلاغ مشگین شهر احداث می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر گفت: در راستای توسعه گردشگری در روستا‌های دارای قابلیت این شهرستان توسعه زیرساخت‌ها از مهمترین اولویت‌ها تعیین شده و در این حوزه طرح‌های مختلفی در روستا‌های شهرستان اجرا و تکمیل شده یا در حال احداث است.

او ادامه داد: از جمله این طرح‌ها هتل یک‌ستاره در روستای آق‌بلاغ مشگین‌شهر است که با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در حال اجراست.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر افزود: با راه‌اندازی این هتل که در مساحت یک هزار و ۲۵۹ مترمربع در حال احداث است در مجموع ۸ اتاق و ۱۶ تخت به ظرفیت اقامتی شهرستان افزوده خواهد شد و زمینه برای ماندگاری هر چه بیشتر گردشگران در شهرستان و به ویژه این روستا را فراهم خواهد کرد.

ایمانی گفت: هدف‌گذاری شده تا با تکمیل و راه‌اندازی هتل روستای آق‌بلاغ برای ۱۵ نفر نیز اشتغال ایجاد شود که به طور قطع اجرای چنین طرح‌ها رونق اقتصادی در روستا‌ها و مهاجرت معکوس را به دنبال خواهد داشت.

او بیان کرد: با توجه به جاذبه‌های بالای گردشگری در روستا‌های شهرستان تلاش می‌کنیم با تقویت زیرساخت‌ها زمینه برای توسعه گردشگری روستایی را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.