طی آیینی با حضور برخی از مسئولان، اورژانس اجتماعی ۱۲۳ جهت ارائه خدمات در شهرستان جعفرآباد قم مستقر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مدیرکل بهزیستی استان قم در این آیین از مسئولان شهرستان در زمینه همکاری جهت استقرار اداره بهزیستی شهرستان و توسعه خدمات اجتماعی پیشگیری و توانبخشی قدردانی کرد.

مهدی پهوانی ستوده با اشاره به نیاز شهرستان جعفریه به گسترش خدمات بهزیستی و ممانعت از تردد جامعه هدف به مرکز استان گفت: بهزیستی در جهت ارتقای سطح خدمات با همکاری خیران شهرستان و منطقه و همچنین پیگیری راه‌اندازی نخستین مرکز نگهداری شبانه‌روزی توانبخشی معلولان در شهرستان جعفرآباد تلاش بسیاری را انجام داده است.

ذبیح‌الله عبداللهی سرپرست فرمانداری جعفرآباد نیز با اشاره به ضرورت استقرار کلیه اداره‌ها در شهرستان و توسعه خدمات اداری و دولتی به مردم، از مسوولان شهرستان جعفرآباد درخواست کرد به منظور کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نهایت همکاری را با بهزیستی و کارشناسان اورژانس اجتماعی داشته باشند.

در حال حاضر حدود ۴۰۰ پرونده توانبخشی و اجتماعی در مرکز مثبت زندگی جعفریه فعال است و مددجویان از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند و یک مرکز اقامتی معتادان در بخش و ۲ مرکز نیز در جاده قم - جعفریه به ارائه خدمات درمان اعتیاد مشغول هستند.

طبق مصوبه اردیبهشت‌ماه امسال هیات دولت بخش جعفرآباد به شهرستان ارتقا پیدا کرد، این شهرستان جدیدالتاسیس قم از ۲ بخش مرکزی و دهستان قاهان تشکیل شده‌است.

جعفرآباد با وسعتی حدود ۶۵۰ کیلومترمربع در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم با جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار تَن با ۲ گویش فارسی‌وترکی قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار