در مراسمی از فعالان برتر فضای مجازی در خراسان جنوبی تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی در همایش مجاهدان سایبری گفت: شبکه سازی فعالان فضای مجازی بسیج از سه سال پیش در استان شروع شده که در طول این سه سال، فعالان بسیجی در فضای مجازی در لایه‌های تولید محتوا، سواد رسانه، پاییش و تحلیل بررسی اطلاعات، موضوعات فنی و زیرساختی سازماندهی و آموزش لازم و متناسب در حوزه‌ها به آن‌ها داده شده است.

او یکی از موضوعات سازمان فضای مجازی سپاه استان را بحث‌های فناوری ذکر کرد و افزود: اقتصاد دیجیتال یکی از راه‌های پیشرفت و برون رفت خراسان جنوبی از مشکلات است که باید با استفاده از نیرو‌های انسانی توانمند استان به این سمت حرکت کنیم و جزو استان‌های برتر در حوزه هوش مصنوعی قرار بگیریم.

در این همایش از ۳۰ نفر از فعالان برتر فضای مجازی در حوزه‌های تولید محتوا، سواد رسانه ای، شبکه سازی، پایش و تحلیل اطلاعات و همچنین از مدیران فضای مجازی حوزه‌های مقاومت بسیج تقدیر شد.

همچنین در این همایش از مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی به جهت حضور فعالانه در حوزه مسئولیت خود به عنوان مدیران فعال در فضای مجازی تقدیر شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.