فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی با حضور یک هزار نفر از بسیجیان به همت حوزه المهدی (عج) این شهر آغاز شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان بیان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج در رشته‌های فوتسال، والیبال، فوتبال دستی، طناب کشی، طناب زنی، دارت، تنیس روی میز، مچ اندازی، تیراندازی، و دو و میدانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در سطح حوزه و پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی برگزار و در نهایت به افراد برگزیده در هر بخش جوایزی نفیس اهدا می‌شود.

تقی‌پور تصریح کرد: این جشنواره از امروز کار خود را آغاز کرد و تا آخر هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

وی افزود: «بسیج پاره تن مردم» شعار هفته بسیج امسال است که در شرایط کرونا، برنامه‌های این هفته نیز بر مبنای دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: فضاسازی، گلباران مزار شهدا در سطح شهر و روستا، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری نهضت روشنگری، رزمایش استانی گروه‌های جهادی و دیدار با خانواده معظم شهیدان، جانبازان و بسیجیان پیشکسوت، افتتاح محله اسلامی، برگزاری همایش شکوه اقتدار، جشنواره فردای روشن، میز خدمت و اعزام اتوبوس خدمت‌رسانی به منظور ارائه خدمات دندان‌پزشکی در روستای کوه‌زر و دروار از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج امسال شهرستان است.

 ۲۵۰ عنوان برنامه در قالب ۹۵۰ فعالیت و ۲۲ برنامه شاخص در طول هفته بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهر و روستای دامغان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.