سرهنگ علی کریمی با بیان اینکه در طرح ضربتی پلیس نقاط آلوده پاک‌سازی و دو محل فساد در شاهرود پلمب شد، گفت: در این راستا ۳۶ نفر نیز دستگیر شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه طرح ضربتی پلیس باهدف پاک‌سازی نقاط آلوده و پاتوق‌های سطح شهرستان شاهرود به اجرا درآمد، ابراز داشت: این طرح با حضور مقامات ارشد قضائی و سر اکیپی جانشین شهرستان با استفاده از توان واحد‌های تخصصی و عملیاتی پلیس اجرا شد.

وی ضمن بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و با هر گونه مصادیقی که بخواهد این موضوع را خدشه‌دار کند برخورد خواهد شد، افزود: بر اساس همین مأموریت ذاتی پلیس گوشه گوشه شهر بازرسی و پاتوق‌های ممنوعه مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه دو پاتوق و مرکز فساد نیز با دستور قضائی پلمب شده است، ابراز داشت: در بازرسی‌های صورت گرفته مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، اقلام سرقتی و موارد ممنوعه دیگر کشف شده است.

کریمی از دستگیری ۳۶ نفر در این راستا خبر داد و اضافه کرد: تمام شهر زیر نظر پلیس قرار دارد و اجازه فعالیت‌های این چنین هرگز به خلافکاران داده نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.