مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در مراسم افتتاحیه جشن گرامیداشت هفته بسیج، امنیت جامعه را مدیون این نهاد دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم افتتاحیه جشن گرامیداشت هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان با حضور سردار حاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان برگزار شد.

این مراسم با همت مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان به مدت یک هفته از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ لغایت ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ در محل ستاد اداری و پشتیبانی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان برپا خواهد بود.

سردار حاجتی در این مراسم با بیان نقش پر رنگ بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس و همچنین رشادت‌های آنان امنیت کنونی جامعه را مدیون بسیج دانست.

او بسیج را فضیلتی الهی تعبیر کرد که با دستور تاریخی امام خمینی (ره) تشکیل شد و اکنون نظاره گر نقش آفرینی‌های مهم و جهاد گونه این «شجره طیبه» در تمامی عرصه‌ها هستیم و فی الواقع «بسیج ستون این انقلاب است.»

افزون بر آن معاون پشتیبانی و فرمانده پایگاه بسیج پتروشیمی شهید تندگویان نیز ضمن تبریک آغاز هفته بسیج و تقدیر از مدعوین به جهت حضورشان گفت: بدخواهان کشور سعی در افشاندن گرد نا امیدی و یاس در دل مردم این کشور دارند، ولی با اقدامات بسیجیان از جمله اردو‌های جهادی می‌توان به آینده این کشور امیدوار بود تا مشلات شهروندان نیز بهبود یابد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.