هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۷ دیدار و به صورت همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۷ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. تا قبل از شروع هفته یازدهم تیم‌های گیتی پسند اصفهان، سن ایچ ساوه و مس سونگون در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

سن ایچ ساوه - کراپ الوند قزوین

در حساس‌ترین بازی فردا ۲ تیم سن ایچ ساوه و کراپ الوند قزوین به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی سن ایچ و در سالن فجر ساوه برگزار می‌شود. ساوجی‌ها هفته گذشته در مصاف با تیم فولاد زرند ایرانیان با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خوردند و فرصت صدرنشینی را از دست دادند. حال شاگردان محسن حسن زاده در تیم سن ایچ ساوه فردا به دنبال جبران شکست بوده و می‌خواهند با شکست کراپ الوند دوباره به صدر جدول باز گردند. از طرفی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین هم در بازی هفته گذشته خود رو در روی زندی بتن کلاردشت قرار گرفت و در دیداری پر گل و تماشایی موفق شد حریف خود را با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ کشست دهد. کراپ با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار دارد.

زندی بتن کلاردشت - گیتی پسند اصفهان

در دیگر بازی مهم فردا تیم‌های زندی بتن کلاردشت و گیتی پسند اصفهان مقابل هم قرار خواهند گرفت. این دیدار به میزبانی زندی بتن و در سالن بعثت مازندران برگزار می‌شود. تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر هفته گذشته در مصاف با شهروند ساری با نتیجه پر گل ۵ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. گیتی پسندی‌ها با این پیروزی ۲۵ امتیازی شده و توانستند به صدر جدول صعود کنند. همچنین تیم زندی بتن کلاردشت هم در برابر کراپ با نتیجه سنگین ۶ بر ۲ مغلوب شد. مازندرانی‌ها با این شکست ۱۰ امتیازی باقی مانده و در رده نهم جدول قرار دارند. همچنین مجید رئیسی سرمربی تیم فوتسال تیم زندی بتن به دلیل کسب نتایج ضعیف اوایل این هفته از سمت خود استعفا داد.

مس سونگون - ملی حفاری اهواز

در آخرین بازی مهم فردا ۲ تیم مس سونگون و ملی حفاری اهواز رو در روی هم قرار می‌گیرند. این مسابقه به میزبانی مس و در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود. مس در بازی هفته گذشته موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر یک از سد راگای تهران عبور کند. مسی‌ها تا قبل از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد. این تیم برای به دست آوردن پنجمین قهرمانی خود در مسابقات لیگ برتر کار بسیار سختی را در پیش خواهد داشت. از سوی دیگر تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در دیدار هفته گذشته برابر مجتمع فردوس قم قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب حریف خود شد. ملی حفاری با این شکست ۶ امتیازی باقی ماند و در رده سیزدهم جدول قرار دارد.


بیشتر بخوانید


برنامه کامل مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

زندی بتن کلاردشت - گیتی پسند اصفهان/ سالن بعثت مازندران

سن ایچ ساوه - کراپ الوند قزوین/ سالن فجر ساوه

مس سونگون - ملی حفاری اهواز/ سالن شهید پورشریفی تبریز

سپاهان اصفهان - فرش آرای مشهد/ سالن آبفای اصفهان

شهروند ساری - راگای تهران/ سالن شهید سید رسول حسینی ساری

مجتمع فردوس قم - مقاومت البرز/ سالن شهید حیدریان قم

چیپس کامل مشهد - فولاد زرند ایرانیان/ سالن کارگران قاسم آباد مشهد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار