طولانی شدن زمان احداث پیاده راه ساوه مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پیاده راه ساوه ۸ سال پیش با طرحی ضربتی در دست اجرا قرار گرفت و شورای دوره قبل در یکسال پایانی فعالیت خود به تغییر و احداث مجدد این پیاده راه رای داد.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از روند احداث پیاده راه شهر ساوه د رگفت و گو با خبرنگار ما گفت: اقدامات غیر کارشناسی در ۸ سال گذشته؛ موجب حیف بیت المال، در پیاده راه ساوه شد و با اجرای این طرح از یکسال گذشته کسبه‌ی خیابان متضرر شده اند.

او با بیان اینکه باید صدای به حق کسبه شنیده شود اضافه کرد: برای جبران خسارت‌های کسبه، تلاش خواهیم کرد تا با همکاری شهرداری و شورای شهر و مسئولین مرتبط تخفیفات مالیاتی اعمال شود.

میرزایی فرماندار ساوه هم گفت: در این پیاده راه زیرساخت‌های اصولی شهری دیده نشده بود و اینک با اقدامات اصولی شاهد تغییرات اساسی و اجرای طرح‌های کلان عمرانی در پیاده راه ساوه هستیم.

میرزایی افزود: در بازدید از وضعیت پیشرفت پروژه، شاهد گلایه‌ی مردم و خصوصا کسبه بودیم که امیدوارم با پیگیری‌های صورت گرفته، بتوانیم رضایتمندی آنان را جلب نماییم.

اصدق سرپرست شهرداری ساوه هم در این بازدید گفت: بهره برداری کامل از این پروژه در صورت مساعد شدن شرایط جوی تا یک هفته آینده صورت گرفته و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

اصدق افزود: برای جبران بخشی از خسارت کسبه‌ی خیابان امام خمینی (ره) شهر ساوه با مکاتبه و رایزنی با شورای شهر؛ تلاش خواهیم کرد تا زمینه تخفیفات لازم برای صدور و یا تمدید پروانه‌ی کسب آنان را فراهم آوریم.

هر چند مخالفان فراوانی برای اجرای پیاده راه و ممنوعیت تردد خودرو‌ها از هسته‌ی مرکزی شهر وجود داشت، اما اجرای این طرح جدید از یکسال گذشته؛ موجب مشکلاتی برای مردم ساوه و گلایه آن‌ها شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.