استاندار سمنان گفت: طرح ترافیکی زمستان ۱۴۰۰ عامل تقویت امنیت محور‌های مواصلاتی می شود .

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در آیین آغاز طرح انتظامی ترافیکی زمستان ۱۴۰۰ گفت:امروز اعتماد همگانی مردم، بالاترین و ارزشمندترین سرمایه نیروی انتظامی است.

او بیان کرد: در طول سال و ایام مختلف، نیروی انتظامی طرح‌های بسیاری را در ارائه خدمت بهتر و مطلوبتر به مردم اجرا می‌کند و از امروز طرح ترافیکی انتظامی زمستانه ۱۴۰۰ در استان وسیع سمنان اجرایی خواهد شد.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه این طرح همراه با عزت و امنیت برای همه مردم در درون و برون شهر و راه‌های مواصلاتی باشد افزود: در استان سمنان گردنه‌ها و راه‌های برفگیر وجود دارد که آمادگی کامل برای خدمت رسانی در این طرح وجود دارد و با هم افزایی و همدلی موجود تلاش صورت می‌گیرد تا مسافری در راه نماند.

هاشمی گفت: نیروی انتظامی در اجرای طرح ترافیکی انتظامی زمستان، در راستای تامین امنیت مردم، مسافران و به ویژه زائران امام رضا (ع) تلاش می‌کند.

او با اشاره به اینکه امنیت بالاترین دستاوردی است که در کنار نعمت ولایت فقیه، آن را مدیون فرهنگ ایثار، شهادت و بسیج هستیم یادآور شد: استان سمنان دارای امنیت پایدار است که حاصل خون سه هزار شهید و پشتیبانی‌های مردم است.

استاندار سمنان ادامه داد: همدلی و هم افزایی مطلوبی که در بین دستگاه‌های خدمات رسان و نیروی انتظامی استان قرار دارد، باعث شده تا ارائه خدمت مطلوب از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین نقطه استان شامل حال مردم شود که امری بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام /  ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار