مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان از اعزام یک گروه پزشکی و انجام ویزیت رایگان در روستای چوئبده ۳ آبادان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهدی قناد زاده، مسئول بسیج جامعه پزشکی آبادان گفت:برنامه اعزام گروه پزشکی به روستای چوئبده ۳ آبادان در راستای ادامه خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار، از سوی کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان برگزار شد.

او افزود: اعزام این گروه به همت بسیج جامعه پزشکی آبادان و همکاری معاونت غذا و دارو و با مساعدت آموزشگاه بهورزی آبادان،  همزمان با هفته بسیج و با هدف ویزیت رایگان در این روستا انجام شد.

قناد زاده ادامه داد: در این برنامه، بیماران با رعایت ضوابط کرونا و فاصله گذاری اجتماعی توسط پزشک متخصص زنان و زایمان معاینه و با حضور دارویار و بهورز این روستا داروهای مورد نیاز و آموزش های بهداشتی را بصورت رایگان دریافت کردند.

او با بیان اینکه اجرای طرح ویزیت رایگان حدود ۵ سال است که به صورت پیوسته اجرا می‌شود، مورد استقبال اقشار مناطق محروم قرار گرفته است بیان کرد: این اقدام خداپسندانه اجتماعی در روستاهای محروم و کم برخوردار ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج جامعه پزشکی آبادان در خصوص اطلاع رسانی از زمان حضور گروه های پزشکی در مناطق کم برخوردار توضیح داد: شرایط کرونایی سبب شده تا بیماران دارای اولویت توسط همکاران خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های مقاومت و معتمدین شناسایی و با برنامه‌ریزی قبلی جهت حضور طبق زمان بندی تعیین شده دعوت شوند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.