فرماندار سیرجان گفت:بسیج همواره و در هر شرایطی در خدمت نظام و انقلاب بوده و کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  امروز دوشنبه ۱ آذر ماه، جلسه شورای اداری شهرستان به مناسبت هفته بسیج و به ریاست فرماندار ویژه سیرجان و با حضور امام جمعه، نماینده مردم سیرجان و بردسیر، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و سایر مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد.

بهاالدینی فرماندار سیرجان در این جلسه با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج را یکی از معجزات انقلاب اسلامی دانست که توسط امام راحل تشکیل شد و افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که همواره و هر لحظه ثمرات پر برکتی دارد و آن چیزی که باید به آن توجه کنیم تفکر بسیجی است و باید فرهنگ و تفکر بسیج به نسل‌های آینده منتقل شود.

بهاالدینی نقش سازنده بسیج در همه عرصه‌های جامعه را پر رنگ دانست و افزود:بسیج همواره و در هر شرایط در خدمت نظام و انقلاب بوده و کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته است.

او ضمن تاکید بر مشارکت و حضور جدی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج، تصریح کرد:بسیج متعلق به گروه و قشر خاصی نیست و متعلق به همه مردم است و نیاز است که کلیه ادارات و نهاد‌های شهرستان با توجه به اهمیت هفته بسیج، حمایت همه جانبه از برنامه‌ها را داشته باشند.

سرهنگ دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان در این جلسه از اجرای ویژه  برنامه هایی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و افزود:شعار امسال ما بسیج پاره تن مردم است خواهد بود و  برنامه فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی توسط پایگاه مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: هفته بسیج ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.