موسوی گفت: طرح زمستانی هلال احمر در ۱۴ پایگاه امداد و نجات استان زنجان آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۴ پایگاه ثابت و موقت در طرح زمستانی هلال احمر به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان زنجان فعال شدند.

او افزود: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها، ۸ پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرمدره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود و طارم در استان زنجان فعال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: روزانه ۵۵ نفر از پرسنل هلال احمر و ۱۲۰ امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات شبانه روزی آماده کمک به حادثه دیدگان هستند.

موسوی گفت: زمستان امسال ۳پایگاه موقت امداد و نجات به منظور ارتقاء سطح پاسخگویی سریع و مناسب به حوادث و سوانح احتمالی و ضرورت ارائه خدمات بهینه امداد و نجات در کیلومتر ۸ و ۶۸ جاده ترانزیت زنجان _ابهر و کیلومتر ۱۳ جاده ترانزیت زنجان – میانه فعال شده است.

او افزود: آمبولانس، خودروی نجات، خودروی کمک دار امداد و سایر ماشین آلات امدادی، چند منظوره و بالگرد نیز برای طرح امداد و نجات زمستانی مجهز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر زنجان برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

موسوی ادامه داد: اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده‌های استان زنجان در مساجد و مکان‌های از قبل پیش بینی شده با هماهنگی مدیریت بحران استان انجام خواهد شد.

او از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.