فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آغاز طرح زمستانی پلیس با همکاری سایر دستگاه‌های امدادرسان خبر داد و گفت : در این طرح مجموعا ۵۹۶ اکیپ از دستگاه‌های امدادرسان محور‌های استان را پوشش می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : از مجموع اکیپ‌های یاد شده ۳۶۰ مورد مربوط به راهداری و حمل و نقل جاده ای، ۱۱۲ مورد مربوط به پلیس راه، ۸۷ مورد مربوط به اورژانس و ۳۷ مورد مربوط به هلال احمر است.

او تعداد افراد بکارگیری شده در اکیپ‌های امدادرسان پلیس راه، هلال احمر، حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس را ۲۶۴۶ نفر اعلام کرد.

جاویدان با اشاره به آغاز زودهنگام طرح زمستانی، افزود: این طرح از امروز (اول آذر) تا روز ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تسهیل در عبور و مرور، رسیدگی به موضوعات راهبندان و امداد رسانی به مردم و مسافران در حوادث جاده‌ای و ... را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

او خدمت رسانی به مردم را برای پلیس و دیگر دستگاه‌ها یک توفیق و افتخار بزرگ برشمرد و گفت: خادمان مردم در دستگاه‌های امدادی بویژه پلیس همه توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات لازم به مردم شریف ایران اسلامی و استان کرمانشاه به کار خواهند گرفت.

جاویدان تعداد فوتی‌های سوانح رانندگی هشت ماهه اول امسال را ۲۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد فوتی نسبت به مدت مشابه پارسال یازده درصد کاهش داشته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.