رئیس هیات فوتبال آبادان از اعلام آمادگی 16 تیم برای رقابت در مسابقات فوتبال رده های سنی باشگاه های آبادان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، مظفر شاملی ،رئیس هیات فوتبال آبادان گفت: کار ثبت نام از تیم های باشگاهی آبادان در رده های مختلف سنی به جهت شرکت در مسابقات تعیین تیم برتر برای حضور در مسابقات استانی آغاز شد و به این ترتیب ۱۶ تیم از ۲۰ تیم حاضر در جلسه ی قرعه کشی و هماهنگی برگزاری این مسابقات، آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کردند.

او با اشاره به تعطیلی هرگونه فعالیت ورزشی در دو سال گذشته به سبب شرایط ناشی از اپیدمی کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونای شهرستان بیان کرد: با بهبود شرایط کرونایی اقدام از تیم های باشگاهی آبادان جهت ثبت قرارداد برای حضور در مسابقات بین باشگاهی و تعیین تیم برترفوتبال  در رده های سنی ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ برای شرکت در مسابقات سال آینده ی استان خوزستان دعوت شده است.

او افزود: تاکنون ۶ باشگاه مدارک مورد نیاز را به ما ارائه کرده اند و روند دریافت مدارک تا سوم آذرماه ادامه دارد. در ماه های بعد به ترتیب مدارک مربوط به ۱۶ ساله ها و ۱۷ ساله ها دریافت می شود.

شاملی با بیان اینکه مهلت تهیه ی اسناد، مدارک و قرارداد بازیکنان با باشگاه رده ۱۵ سال، تا سوم آذرماه امسال تعیین شده است، دهم یا پانزدهم آذر را آغاز این مسابقات اعلام کرد.

رئیس هیات فوتبال آبادان با اشاره به فعالیت ۴۲ تیم فوتبالی در رده های مختلف در آبادان ادامه داد: از امسال مسابقات به صورت رده به رده و متوالی انجام می شود و ما نیز پیرو مقررات و دستورالعمل صادره از سوی فدراسیون و سازمان لیگ کارها را از پیش می بریم.

شاملی گفت:  هماهنگی های لازم برای برگزاری این مسابقات در تعامل با باشگاه داران انجام شد.

او  با بیان اینکه این مسابقات برای استعداد یابی و رشد بازیکنان و ارزیابی کارکرد باشگاه ها برگزار می شود؛ گفت: تیم های قهرمان در رده های سنی مختلف؛ سال آینده در مسابقات استانی شرکت می کنند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.