با تلاش مأموران انتظامی شهرستان زاهدان ۲ سارق حرفه‌ای تجهیزات شرکت مخابرات دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در "زاهدان"، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۷ این شهرستان هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژوی۴۰۵ با ۲ نفر سرنشین که در حال باز کردن و سرقت دریچه‌ها و حوضچه‌های تأسیسات زیرزمینی شرکت مخابرات که ارتباط مخابراتی قسمت اعظمی از شهر ومنطقه را تامین می‌کند مشکوک که افراد مذکور با مشاهده پلیس از محل متواری که بلافاصله با اقدام سریع مأموران دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان اقلامی از قبیل کمان اره به همراه تیغه، چکش، دیلم، بیل و ساطور برای بازکردن درب حوضچه‌های تأسیسات زیرزمینی شرکت مخابرات و سرقت اقلام و تجهیزات این شرکت کشف شد.

سرهنگ سعادتی با اشاره به اینکه در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان سارقان حرفه‌ای هستند و در سطح شهرستان زاهدان سرقت‌های متعددی انجام داده اند ابراز کرد: در تحقیقات مشترک پلیس و نمایندگان شرکت مخابرات مشخص شد اقدامات مجرمانه این سارقان باعث قطع ارتباط تلفنی و اینترنتی ۴ هزار مشترک و ۱۲ میلیارد تومان خسارت به تجهیزات شرکت مخابرات شده است.

وی گفت: متهمان که در برابر دلایل و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشتند پس از اقزار به بزه ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان با بیان اینکه موفقیت نیروی انتظامی در کشف جرائم نتیجه تعامل با آحاد مردم است افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار