سیفی:

تیم ملی ووشو در نبود اوجاقی کار سختی پیش رو دارد

قهرمان ووشوی کشورمان درباره کناره گیری حسین اوجاقی از سرمربیگری تیم ملی ووشو توضیحاتی را بیان کرد.

محسن سیفی،  قهرمان ووشوی کشورمان  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کناره گیری حسین اوجاقی از سرمربیگری تیم ملی ووشو گفت: به هر حال شرایطی به وجود آمده است که اوجاقی از تیم ملی ووشو جدا شد. سازمان ورزش شهرداری ۲۰۰۰ الی ۲۵۰۰ کارمند دارد و کار عظیم و گسترده‌ای است. اوجاقی عملا با این حجم کار نمی‌تواند در کنار ما باشد.

او افزود: من حدود ۱۴ سال به عنوان هم تیمی و شاگرد اوجاقی بودم و جدای از ارتباط سرمربی و بازیکن، رابطه احساسی و رفاقت دیرینه با یکدیگر داریم. اکنون کار سختی در نبود اوجاقی پیش رو داریم و دوری او از ووشو باعث می‌شود شرایط دشواری به وجود آید. طبق برنامه قرار است در نشستی با حضور رئیس فدراسیون ووشو و اعضای هیئت رئیسه، سرمربی تیم ملی انتخاب شود. ان شاءالله اتفاقاتی رخ بدهد که به سود تیم ملی ووشو باشد و با حضور سرمربی جدید راه گذشته را ادامه بدهیم.

من مدتی شرایط تمرین کردن را نداشتم 

 سیفی درباره وضعیتش اظهار کرد: تمرینات خود را در زنجان پیگیری می‌کنم. البته من یک هفته در حال استراحت کردن بودم؛ زیرا حال و روزم خوب نبود و شرایط تمرین کردن نداشتم. اکنون به تدریج تمرینات خود را برای حضور در اردوی تیم ملی ووشو شروع کردم.

مسئولان ورزش بعد از عید جوایز مسابقات را دادند 

قهرمان ووشوی کشورمان درباره حمایت‌های مسئولان ورزش گفت: مسئولان ورزش بعد از عید پاداش‌ها و جوایز را اهدا کردند. علاوه بر این، صدیقی اوضاع ورزشکاران را پیگیری می‌کند و هر کاری از دستش برآید، انجام می‌دهد.

من به احتمال زیاد به چین می روم 

سیفی گفت: برای آماده سازی در اردوی تیم ملی ووشو جهت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به احتمال زیاد به چین خواهم رفت.

او درباره برنامه اش برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ گفت: در ابتدا سعی می‌کنم که برای ورزش کشورمان تاثیرگذار باشم و در کنار آن جواب اعتماد مربیان را بدهم. من همیشه تلاش می‌کنم بهترین نتایج را در مسابقات بگیرم و آرزویم کسب پنجمین مدال طلا از سوی حدادی در دو و میدانی و چهارمین مدال خود در بازی‌های آسیایی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار