معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: طرح ملی مدارس همدل در راستای توسعه تعاملات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان در ۱۱۹ مدرسه استان اجرا می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسعدی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: ۱۱۹ مدرسه نیکوکار هیات‌امنایی، غیرانتفاعی و نمونه دولتی استان سمنان با همکاری کمیته امداد استان سمنان در راستای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند فعالیت می‌کنند.

اسعدی ابرازداشت: برای ۶ هزار و ۲۵ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان خدمات مختلف حمایتی مانند حمایت‌های تحصیلی، مشاوره‌ای، فرهنگی، خانوادگی انجام می‌شود.

او افزود: تکریم و حفظ عزت‌نفس دانش‌آموزان تحت پوشش و نیازمند در اولویت است تا آنان از دریافت خدمات مختلف آموزشی، رفاهی احساس تبعیض و تفاوت با دیگر دانش‌آموزان نداشته باشند.

اسعدی، فراهم‌سازی زمینه تقویت علمی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد از اهداف اصلی این طرح برشمرد بیان کرد: آینده کشور در گرو انجام چنین اقدامات ارزشمندی است که ریشه در آموزه‌های دینی و اعتقادی دارد.

او ترویج فرهنگ خیر و احسان را از دیگر اهداف طرح مدارس همدل دانست و اظهار کرد: اگر جامعه‌ای به خیر و احسان به‌ویژه در مقوله تحصیل مسلح شود، نتایج خوبی در آینده دانش‌آموزان و نیز رشد فرهنگی جامعه خواهد داشت.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تأمین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری کمیته امداد و وزارت آموزش‌وپرورش طراحی و اجرا شده است که به‌واسطه آن دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی در مدارس هیات‌امنایی و غیردولتی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار