اعزام ۳۰ گروه جهادی به مناطق کم برخوردار سردشت

مسوول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۳۰ گروه جهادی تخصصی به مناطق کم برخوردار این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرگرد عبدالله آذرنییاد  مسوول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت  اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در راستای محرومیت زدایی و مردم یاری و خدمت رسانی به مردم، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم برخوردار شهرستان از آغاز این هفته به صورت روزانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در طول هفته بسیج این اعزام‌ها تداوم خواهد داشت، افزود: اعزام ۳۰ گروه جهادی تخصصی به تعداد هر گروه ۱۵ نفر به صورت روزانه و اعزام پنج گروه دامپزشکی، کشاورزی و فنی در قالب طرح جهش تولید به ۶۰ روستای مرزی با ظرفیت بالای کشاورزی و دامپروری در این زمینه برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا تاکنون ۲۵ گروه به تعداد ۳۷۵ نفر از جهادگران به ۴۷ روستای مرزی این شهرستان اعزام و خدمات رایگان ارائه داده اند.

سرگرد آذرنییاد بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویج کشاورزی و دامپروری، واکسیناسیون، معاینه و پایش دام‌های سبک و سنگین، تعمیر وسایل و ادوات کشاورزی، بازدید در جهت شناسایی و رفع موانع تولید از طرح‌های کشاورزی و اقتصاد مقاومتی از جمله اقدامات مهم گروه‌های جهادی در این اعزام‌ها هستند.

وی گفت: تاکنون سه هزار کشاورز و دامدار در مناطق روستایی و مرزی این شهرستان در طول هفته بسیج از خدمات گروه‌های جهادی بهره‌مند شده اند.

مسوول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت اظهار کرد: گروه‌های جهادی علاوه بر مناسبت‌های ملی و مذهبی، از ابتدا تا پایان سال به صورت مداوم و مستمر به مناطق کم برخوردار جهت ارائه خدمات به مردم اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.