رئیس راهنمایی و رانندگی مهاباد:

سد معبر شهرداری مهاباد به وظایف خود عمل نمی‌کند

رئیس راهنمایی و رانندگی مهاباد گفت: سد معبر شهرداری این شهرستان در قبال وظایف خود به خوبی عمل نمی‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ حاتم ابراهیمی رئیس راهنمایی و رانندگی مهاباد اظهار کرد: امروزه سد معبر یکی از مسائل مهم بسیاری از شهرهاست، به طوری که رفع سد معبر نیز یکی از وظایف اصلی و مشترک تمام شهرداری‌هاست.

ابراهیمی با بیان اینکه متاسفانه تیمی به نام سد معبر در شهر مهاباد وجود ندارد، افزود: تمام سطح خیابان ها‌ی شهر به وسیله وانت‌های میوه فروشی اشغال شده، به نحوی که علاوه بر میدان‌های استقلال، ملاخلیل و ملاجامی، بلوار‌های شهر نیز به این معضل دچار شده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مشکلات ترافیکی شهر مهاباد را نمی‌توان با جریمه حل و فصل کرد، اضافه کرد: رانندگان وانت میوه فروشی هم از تعداد زیاد جریمه‌ها شکایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بخش عمده مشکلات ترافیکی میدان استقلال مهاباد، مربوط به سد معبر وانت‌های میوه فروشی است.

رئیس راهنمایی و رانندگی مهاباد ادامه داد: ترافیک ایجاد شده بدلیل پارک وانت‌های میوه فروشی در خیابان، تنها مشکل یک محله نیست و رفت و آمد تمامی شهروندان را تحت تأثیر قرار داده است.

وی افزود: طی بازدیدی مشترکی که با مسئولان شهرداری صورت گرفت، مقرر شد تا مکان مشخصی برای اسکان وانت‌های میوه فروشی میدان ساعت، چهارراه نبوت و سایر مناطق دیگر انجام شود، ولی تاکنون به نتیجه نرسیده است.

ابراهیمی با بیان اینکه ساماندهی بهترین وسیله حل مشکلات است، تصریح کرد: ساماندهی وانت‌ها ضمن اینکه میوه را در دسترس عموم مردم قرار می‌دهد، بخشی از فضای خیابان را برای ترافیک روان آزاد می‌کند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.