مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری، از ثبت هفت هزار و ۶۰۰ ساختمان و ۲۵۰ قطعه زمین ملکی دستگاه‌های اجرایی این استان در سامانه دولت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تهمتن عبداللهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: هفت هزار و ۶۰۰ ساختمان و ۲۵۰ قطعه زمین ملکی دستگاه‌های اجرایی این استان در سامانه دولت ثبت شده است.

او افزود: بر اساس آیین نامه هیئت وزیران برای معرفی و فروش املاک مازاد دستگاه‌های دولتی از ابتدای سال ۱۳۹۹ از طریق مزایده، در سال ۱۳۹۹ و نیمه نخست امسال ۳۱ ملک در این استان شناسایی شده است.


بیشتر بخوانید


عبداللهی با اشاره به اینکه این املاک با همکاری دستگاه‌های اجرایی شناسایی و مراحل فروش آن‌ها انجام شده است، اضافه کرد: از املاک شناسایی شده، ۲۱ ملک به ارزش ۴۱۰ میلیارد ریال پارسال و امسال هم شش ملک به ارزش ۶۰ میلیارد ریال به فروش رسیده و چهار ملک دیگر به مزایده گذاشته شده است.

او ادامه داد: طبق بند "د" تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ ادارات و سازمان‌های دولتی، مکلف به معرفی املاک مازاد خود هستند و دستگاه‌های اجرایی در صورت اعلام نکردن املاک مازاد، ادراه کل اقتصاد و دارایی استان با مجوز استانداری، برای شناسایی و فروش مزایده‌ای املاک مازاد اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.