مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲ آذر در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوم آذرماه، در ادامه قابل مشاهده است.

 

سلام، در شاندیز مشهد حدود یک ماه ازتزریق دوز دوم واکسن کرونا گذشته اماموفق به دریافت کارت واکسن نشده ایم، مرکز واکسیناسیون گفتند در سامانه ثبت شده است اما به سایت مراجعه کردیم ولی ثبت نشده بود لطفا گزارش تهیه کنید.


سلام، به مدت دو روز است که در منطقه کوی علوی شهر اهواز آب قطع است لطفا پیگیری کنید.


سلام، در تابستان ما کشاورزان مشکل آب داشتیم، ولی الان حدود یک ماه است سد حوضیان الیگودرز را باز کردند و آب سد هدر می‌رود. لطفا رسیدگی شود.


باسلام، مدتهاست حدود ۲۶۰۰۰ بیمار تالاسمی با کمبود و نبود دارو‌های آهن زدا که حکم حیاتی برای بیماران را دارد رو به رو هستند. لطفا گزارشی تهیه کنید.


سلام، کوه بسیار زیبای قشقبلاغی در احمداباد سفلی شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی قرار دارد این کوه اصلی‌ترین منبع ادامه‌ی حیات انسانی ودامی این روستا است، اما مجوز احداث معدن را در اینجا صادر کردند. لطفا پیگیری کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار