نیشابور ۳۰۰ لیتر در ثانیه کمبود آب دارد

نیشابور ۳۰۰ لیتر در ثانیه کمبود آب دارد با این حال می‌توان با مدیریت صحیح عرصه‌های منابع طبیعی ۲۰۰ میلیون لیتر آب را به سفره‌های زیر زمینی این شهرستان اضافه کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا قامتی معاون استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور گفت:عدم ایجاد التهاب در شهرستان ها، داشتن سند بومی و عملیاتی، تقویت واحد‌های تولید راکد و فعال کردن آن‌ها و ایجاد اشتغال از موارد مورد توجه و تاکید استاندار خراسان رضوی است.

او با اشاره به هفته بسیج افزود: بسیجی برای نظام کار می‌کند و اشخاص برایش تفاوتی ندارند که این ویژگی مدیران ولایی است و هر کس مردم را ناامید کند بسیجی نیست.

قاسم یعقوبی امام جمعه نیشابور هم در این نشست گفت: دولت برای اقدامات جدی اقتصادی باید جراحی‌های مهمی انجام دهد و اگر دولت لازم باشد برای مسایلی مانند ارز، نقدینگی و به طور کلی مسائل اقتصادی تصمیمی بگیرد باید آسیب‌ها و درد‌ها را تحمل کند تا مردم بعدا به آسایش برسند.

او افزود: نیشابور شهر سیمرغ است، ۳۰ مرغی که یک هدف را دنبال می‌کنند و این نشان از وحدت مدیریت است و باید در کار‌ها اتحاد داشت و همکاری کرد و اگر هر کسی در لاک خودش کار کند کار‌ها ذره‌ای پیش می‌رود و به نتیجه نمی‌رسد.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با مدیریت منابع آب تنش آبی را پشت سر گذاشت و برای کمک به حل مساله آب شهرستان ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار