وکیل سابق ترامپ اعلام کرد او در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهد کرد؛ زیرا نمی‌خواهد دوباره شکست بخورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، «مایکل کهن» وکیل سابق «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، با بیان آنکه ترامپ تحمل ۲ شکست دوباره را ندارد، اعلام کرد او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شرکت نخواهد کرد.

گاردین در این باره نوشت: «البته تحلیل نظرسنجی‌های انجام شده از سوی موسسات مختلف نشان می‌دهد او در سال ۲۰۲۴ نیز در انتخابات شرکت می‌کند و قصد دارد در هر ۵ ایالتی که با آمار پایین از جو بایدن شکست خورد، پیروز شود.».

اما در مقابل، کهن که با سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، گفت: «غرور و حساس بودن ترامپ به او اجازه نمی‌دهد تا بار دیگر در انتخابات شرکت کرده و برای دومین مرتبه شکست بخورد.»

او همچنین گفت: «ترامپ دوباره در انتخابات شرکت نمی‌کند، چرا؟ چون غرورش اجازه نمی‌دهد. او بار نخست با تفاوت آرایی به میزان اندکی بیشتر از ۹ میلیون شکست خورد. بار دوم او قطعا با تفاوتی بسیار بیشتر از ۹ میلیون رأی شکست خواهد خورد که حساس بودنش این اجازه را به او نمی‌دهد ۲ بار بازنده باشد.»

زمانیکه از کوهن درباره اینکه ممکن است ترامپ در شکست دوم خود نیز ادعا کند برنده شده و تقلب انتخاباتی اتفاق افتاده است، سوال پرسیده شد، او در پاسخ با اشاره به سود بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری ترامپ در شکست انتخابات ۲۰۲۰ جواب داد: «این برای دنیا اندوه بزرگی است؛ زیرا او پولی بیشتر از بار  نخست که این کار را انجام داد، برای سازمان خود به ارمغان خواهد آورد؛ پس چرا باید این کار را رها کند؟»

او در ادامه افزود: «او بی‌شک این گزینه را انتخاب خواهد کرد، با این تفاوت که سود این بار خود را با افزایش تعداد پیام‌هایش در روز، بسیار بیشتر خواهد کرد.»

در انتخابات سال گذشته آمریکا، دونالد ترامپ در ۵ ایالت این کشور با اختلاف بسیار کمی از رقیب دموکرات خود و رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، شکست خورد. البته او معتقد بود این تقلب در انتخابات است و از پذیرش این شکست سر باز زد.

در نهایت نیز این مسئله به دعوت شخصِ ترامپ از طرفدارانش به حمله هوادارانِ او به کنگره آمریکا در واشنگتن دی‌سی در تارخ ۶ ژانویه ۲۰۲۰ منجر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار