نخستین یادواره شهدای مهارتی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، نماینده پایگاه شهید یزدی و خانواده شهدای مهارتی و ایثارگر در زاهدان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام علی اکبرپور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دوام انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و جانفشانی خانواده ایثارگران است که اگر این عزیزان نبودند، انقلاب اسلامی در همان آغاز نابود می‌شد.

حجت الاسلام علی اکبرپور گفت: شهدا سرمایه‌های امنیت هستند و اجازه نمی‌دهند گرگ‌هایی که در تلاش برای نابودی این کشور هستند موفق شوند.

وی افزود: شهیدان با توسل به اهل بیت (ع) و جانفشانی‌های خود این انقلاب را تثبیت کردند و همگان در مدرسه و مکتب شهدا هستیم و عشق الهی، توکل و توسل به اهل بیت (ع)، ایثار و فداکاری را از این مدرسه باید بیاموزیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ایمان به خدا و مبارزه با کفر ۲ ستون اسلام است و پیامبر گرامی (ص) نیز در این ۲ امر اسوه و الگو هستند و انقلاب اسلامی نیز با تکیه بر همین ستون‌ها توانست به پیروزی رسیده و تاکنون استوار باشد.

وی ادامه داد: شهدا با ایمان به مبارزه با کفر پرداختند و با خدا معامله کردند و این بهترین تجارت با خداست که طبق قرآن کریم زنده هستند و نزد خدا روزی دارند.

حجت الاسلام اکبرپور گفت: امروز نیز گرامیداشت یاد شهدا، دیدار با خانواده این عزیزان و حفظ شان و ادامه دادن راه آنان در حکم معامله با خداست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: زحمات بسیج بر هیچ‌کس پوشیده نیست و با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی بسیجیان در تمامی صحنه‌ها نقش مهم و پررنگی دارند.

خداداد اولیائی گفت: مادران شهدا مانند کوه استوار ایستادند و برخی از ایشان تنها فرزند خود را برای احیای اسلام به جبهه‌های جنگ علیه باطل فرستادند و اگر تمام عمر به خانواده شهدا خدمت شود، نمی‌توان پاسخگوی یک شب دلتنگی این عزیزان بود.

در پایان  مراسم از خانواده شهدا تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار