فرمانده یگان حفاظت گمرکات کشور در جریان سفر به سیستان و بلوچستان از ۲ گمرک مرزی میلک و میرجاوه این استان دیدن کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ سید نورالدین حسینی فرمانده یگان حفاظت گمرکات کشور   پس از بازدید از گمرک مرزی میلک و میرجاوه اظهارداشت: هدف از این سفر ابلاغ سلام ویژه و خداقوت رییس کل گمرک ایران به همکاران یگان حفاظت گمرکات مرزی و مشاهده و بررسی مشکلات مبتلا به این گمرکات و چالش‌های پیش روی مامورین یگان حفاظت است.

وی توجه ویژه به آموزش‌های کارکنان، اعطای کد اختصاصی مامورین یگان حفاظت، شناسایی و اقدام جهت کارت ضابطین قضایی، طراحی و تعویض لباس فرم در قالب جدید و رتبه بندی مشاغل را از مهمترین برنامه‌های سالجاری عنوان و ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر مدیران گمرک ایران گام‌های موثری در بهبود وضعیت یگان‌های حفاظت گمرکات کشور برداشته شود.

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان و مدیرکل گمرک زاهدان نیز در این بازدید به مشکلات حوزه نظارت در بخش یگان حفاظت اشاره کرد و گفت: کمبود شدید نیروی گارد در گمرکات مرزی، کمبود تجهیزات کنترلی مامورین یگان حفاظت، عدم اعمال مدارک تحصیلی ماموران گارد در پیشرفت شغلی آنان و تجهیز آسایشگاه‌های گارد از جمله مشکلات این حوزه است.

محمدعلی خاشی افزود: کنترل ورود و خروج کالا و افراد در گمرکات مرزی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و توجه به یگان‌های حفاظت در تامین امنیت مرز‌ها نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار