معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: در راستای اقدامات محرومیت‌زدایی، این قرارگاه با همکاری گروه‌های جهادی ۲۰۰ خانه محروم اقدام به انجام عملیات گازکشی منازل آنان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی اکبر جعفری معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: در راستای اقدامات محرومیت‌زدایی، این قرارگاه با همکاری گروه‌های جهادی و در تقارن با هفته بسیج طی اقدامی جهادی با شناسایی ۲۰۰ خانه محروم اقدام به انجام عملیات گازکشی منازل آنان کرد.

علی اکبر جعفری اظهارداشت: محرومینی که با وجود تزریق گاز در محل سکونت توانایی لوله‌کشی در منزل را نداشتند پس از شناسایی دقیق ابتدا ۲۰۰ خانه به طور کامل عملیات گازکشی آن‌ها انجام و تحویل داده شد.

وی افزود: طی رزمایش اقتدار بسیج در سومین روز از این هفته ۱۰۰ دستگاه بخاری گازی تهیه و به افرادی که عملیات گازکشی خانه آنان انجام شده اهدا شد تا با این اقدام جهادی خانه‌هایشان گرم باشد.

معاون محرومیت‌زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق بیان کرد: بیش‌از ۶۰۰ میلیون تومان هزینه خدمت گازرسانی به محرومان شد و تا پایان سال عملیات گاز کشی ۲۰۰ خانه دیگر نیز پایان یافته و تحویل می‌شود.

وی ادامه داد: این اقدام عمدتا در حاشیه شهر زاهدان توسط پایگاه‌های بسیج، گروه‌های جهادی و کارشناسان معاونت محرومیت‌زدایی انجام گرفت، زیرا ساکنان هیچ توانی برای انجام گازکشی نداشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار