مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت:"نسیبه شهبازی" بانوی تکواندوکار کردستانی در پایان رقابت های تکواندو بخش کیورگی قهرمانی ناشنوایان جهان با ایستادن بر سکوی سوم نشان برنز را به خود اختصاص داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: "نسیبه شهبازی" بانوی تکواندوکار کردستانی در پایان رقابت‌های تکواندو بخش کیورگی قهرمانی ناشنوایان جهان با ایستادن بر سکوی سوم نشان برنز را به خود اختصاص داد.

او افزود: تیم ملی کیوروگی بانوان ناشنوای ایران نایب قهرمان مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ۲۰۲۱ ناشنوایان در تهران شد، تیم روسیه به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم اکراین نیز به مقام سوم رسید.

جولایی ادامه داد: در وزن منهای ۶۷کیلوگرم "نسیبه شهبازی" تکواندوکار شایسته کردستانی که در قالب تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشورمان در این مسابقات حضور پیدا کرده بود، در دور اول ۸ - ۷ حریفی از کشور ترکیه را مغلوب کرد و در بازی دوم نیز برابر حریف اوکراینی با نتیجه نزدیک ۱۴ - ۱۵ شکست خورد و به مدال برنز دست پیدا کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت:۳۵۰ ورزشکار در ۲ رشته کاراته و تکواندو زنان و مردان در قالب ۱۴ تیم در رقابت‌های قهرمانی ناشنوایان جهان حضور دارند و مسابقات خود را از ۳۰ آبان ماه در خانه تکواندو تهران آغاز کرده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.