زارعی:

مشکلات فرهنگی اجتماعی برای همه دغدغه باشد

عضو شورای شهر شیراز گفت: برای کنترل و کاهش مشکلات فرهنگی اجتماعی باید همه مدیران و مسئولان شهری نسبت به این موضوع به عنوان یک دغدغه بیندیشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز در بازدید از شهرک سعدی که با هدف شناسایی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی این شهرک انجام شد، گفت: حوزه خدمات شهری شهرداری شیراز برای کنترل و یا کاهش آسیب‌های اجتماعی بصورت روزانه اقداماتی را دستور کار دارد.

او افزود: اگر نگاه علمی به آسیب‌های شهری داشته باشیم متوجه خواهیم شد که برای مدیریت بهتر این آسیب‌ها، استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی و همکاری دیگر ارگان‌ها نیز لازم است.

ناظر شورای شهر شیراز در شهرداری منطقه سه گفت: این کمیسیون و حوزه خدمات شهری شهرداری شیراز در تداوم برنامه‌های خود و به منظور ارتقاء و گسترش فرهنگ پیشگیری و ارتقاء سطح سلامت اجتماعی، آمادگی همکاری با دیگر ارگان‌ها و یا سازمان‌ها را دارد.

زارعی در بخش دیگری از بازدید خود از طرح اجرای سنگ چینی رودخانه محدوده کوچه ۷۹ شهرک سعدی بازدید کرد و افزود: این طرح که یکی از مطالبات ساکنین نیز بوده در حال حاضر توسط شهرداری منطقه سه در دست اجراست.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: پیگیری مطالبات مردمی و ایجاد ایمنی و رضایتمندی آن‌ها برای شورا و شهرداری حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار