فرماندار باغملک گفت: در روستای بیدستان ۳ هزار مترمربع زیرسازی و بتن ریزی معابر و در روستای بلقاب تا امروز ۶۰۰ متر زیرسازی انجام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد نجاتی پور فرماندار شهرستان باغملک گفت: امروز سه شنبه ۲ آذر ماه ۱۴۰۰به همراه سرپرست بخشداری قلعه تل و کارشناسان حوزه عمرانی فرمانداری از روند بهسازی روستا‌های بلقاب و بیدستان در بخش قلعه تل بازدید کرد.

او در این بازدید در خصوص اقدامات انجام شده در بهبود این دو روستا افزود: بهسازی و کیفیت وضعیت عمرانی و بهداشتی در این دوروستا مطلوب بوده وپس از تکمیل فاز اول به دلیل محدودیت اعتباری ان شاء الله در فاز دوم انجام خواهد شد.

حیاتی سرپرست بخشداری قلعه تل نیزدر این بازدید اظهار داشت: هم اکنون در روستای بیدستان ۳ هزار مترمربع زیرسازی و بتن ریزی معابر، اجرای۴۰۰ متر جوی و جدول و ۴۰ متر مکعب احداث کانال سنگی صورت گرفته است که بالغ بر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی ازبرنامه پیش بینی شده برای بهسازی این روستا است.

او ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های فرماندار شهرستان و همکاری تنگاتنگ کارشناسان عمرانی فرمانداری در امر بهسازی این دو روستا بیان کرد: در روستای بلقاب تا امروز ۶۰۰ مترزیرسازی و بتن ریزی معابر،۳۰۰متر جوی و جدول اجرا شده که ۳۰ درصد از عملیات اجرایی پیش بینی شده در برنامه بهسازی روستای بلقاب است.

لازم به ذکر اعتبارات این دو پروژه از محل اعتبارات ارزش افزوده سهم روستا‌های فاقد دهیاری تامین و پرداخت می‌گردد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.