استاندار اصفهان گفت : نگاه بسیجی در منظومه مسئولیت، برون‌دادی جز خدمت ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان شامگاه سه‌شنبه در جلسه انتخاب هیات رییسه و نمایندگان شورای عالی استان و نماینده هیات حل اختلاف شورای اسلامی استان اصفهان دوره پنجم با اشاره به سالروز تشکیل بسیج، گفت: بسیج مجموعه‌ای است که مردم را برای احیای ارزش‌های آسمانی و انسانی گرد هم آورد و هدف این نهاد حفظ و ارتباط مجموعه انسانی حول ارزش‌های اخلاقی برای خدمت‌رسانی به خلق خداست.

استاندار اصفهان اظهار کرد: اگرچه امام خمینی (ره) فرمان دستور تشکیل بسیج را پنج آذر ۵۸ صادر کردند و با این دستور خود.
تبلور جدیدی از بسیج ارائه کردند که این تفکری است که ریشه در اعصار مختلف دارد.

وی ادامه داد: این هویت پیرامون، ولی خدا شکل می‌گیرد و لازم است هر نوع کارکردی بر اساس این شالوده و مبنای فکری حرکت داده می‌شود.
مرتضوی تصریح کرد: بر اساس این تفکر هر کار و تلاش و کوششی به‌ویژه در راستای خدمت به جامعه عبادت است.

وی تصریح کرد: از این‌منظر خدمت‌رسانی به خلق بدون در نظر گرفتن رنگ، نژاد، ملیت، فقر و غنی، صرفاً در چارچوب و مبانی فکری جریان دارد.

استاندار اصفهان گفت: اگر این نگاه در مسیر جامعه و مسئولان حاکم شد رحمت الهی نیز جاری می‌شود و انسان‌ها از ظرفیت‌های محدود، بهره‌مندی بیشتری خواهند داشت.

وی تأکید کرد: کسی که مبانی فکری بسیجی داشته باشد، در مقام عمل خود را با این مبانی تطبیق می‌دهد و به دنبال خیرخواهی، امدادرسانی و کمک به دیگران است و فرصت خدمت را نفحه رحمانی خداوند برای استفاده اخروی می‌داند.

در این جلسه جواد توحیدی راد از آران و بیدگل به‌عنوان رییس شورای استان، علی‌حسین صمیمی از سمیرم به‌عنوان نایب رییس، محسن اسدی از نایین و علیرضا قاسمی از داران به ترتیب به‌عنوان منشی اول و دوم و مهدی اسماعیلی از لنجان به‌عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان انتخاب شدند.

همچنین محمدرضا فلاح از اصفهان، محمدرضا اسدی از تیران و مسیب توازیانی از فریدون‌شهر به‌عنوان نمایندگان استان در شورای عالی کشور و مهدی محمدی از دهاقان به‌عنوان نماینده هیات حل اختلاف شورای اسلامی استان انتخاب شدند.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.