تخصیص اعتبار به طرح های آب و فاضلاب شهرستان دنا

رئیس اداره آب فاضلاب شهرستان دنا گفت: ۳۶میلیارد تومان اعتبار به طرحهای آب و فاضلاب این شهرستان اختصاص داده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی خشنودی رئیس اداره آب فاضلاب شهرستان دنا گفت: ۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث مخزن آب، تامین آب برخی روستا‌های دارای تنش آبی به صورت سیار و اجرای بخشی از طرح فاضلاب شهر سی سخت اختصاص داده شده است.

او با بیان اینکه این مقدار اعتبار از محل اعتبارات نفت و زلزله با پیگیری نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی اختصاص داده شده است افزود: توسعه شبکه و اجرای خط انتقال به روستا‌ها به طول۱۰ کیلومتر، نصب ۴۳۶ انشعاب آب آشامیدنی برای مشترکان، نصب ۱۳۵ مورد انشعاب جمع آوری فاضلاب و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طول یک کیلومتر در شهر سی سخت از محل همین اعتبار اجرا می‌شود.

خشنودی با بیان اینکه طرح آبرسانی به دو روستای  چنار برم و کتک با مشارکت سپاه، آبرسانی به منطقه عشایری شب لیز و احداث مخزن آب هزار متر مکعبی سادات محمودی از محل همین اعتبارات اجرا می‌شود، اضافه کرد: اجرای پمپاژ تنگ رواق و بهسازی ۳ چشمه تامین کننده آب عشایر شهرستان از دیگر طرح های اجرا شده از محل همین اعتبارات است.

او از شناسایی ۷۰۰ مورد انشعاب غیر مجاز در شهرستان دنا خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۴۴ انشعاب غیرمجاز به مجاز تبدیل‌ و ۲۶۸ فقره انشعاب غیر مجاز هم برای پیگیری قضایی با تشکیل پرونده تحویل دادگستری شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.