نیروی انتظامی می‌گوید که ماموران ما در پارک‌ها مستقر هستند و اگر مشکلی از طرف مردم گزارش شود، قطعا ورد خواهیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز قبل سوده نجفی در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود به عملکرد پلیس در پارک‌های تهران اعتراض کرد و مدعی شد که ماموران در کیوسک‌های انتظامی واقع در پارک‌ها فعالیت ندارند.

نجفی مدعی است بود که در بازدیدی که از منطقه ٩ داشته مشکلاتی رو مشاهده کرده است و یکی از معضلات آن منطقه پارک المهدی است که آسیب‌های اجتماعی فراوانی دارد.

او گفت: در آنجا کیوسک نیروی انتظامی هم وجود داشت، اما عملا کار خاصی انجام نمی‌شد که از رییس پلیس تهران می‌خواهم نظرات بیشتری بر پارک‌ها داشته باشند.

مشکل انتظامی در پارک‌ها باشد ماموران مستقر در کیوسک‌ها رسیدگی خواهند کرد

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماموران کلانتری‌های مستقر در سطح تهران به صورت شبانه روزی فعالیت خود را برای رسیدگی به موضوعات مختلف و دغدغه‌های شهروندان انجام می‌دهند.

واکنش پلیس به اظهارات عضو شورای شهر/ در پارک‌های تهران مشکل انتظامی باشد ورود خواهیم کرد

وی افزود: چند مولفه برای کلانتری‌ها ابلاغ کردیم که یکی از این موارد حضور در پارک‌ها و پاکسازیشان است.

سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: شناسایی و دستگیری خرده فروشان موادمخدر، جمع آوری معتادان متجاهر، مبارزه با سارقان و کشف اموال مسروقه، دستگیری مزاحمان نوامیس و سایر موارد از موضوعاتی است که ماموران کلانتری‌های مستقر در کیوسک پارک‌های سطح شهر نسبت به آن اشرافیت دارند.

وی افزود: در حال حاضر مشکلی در بحث ناامنی و دیگر موارد در پارک‌های تهران که در این بین عضو شورای شهر به پارک المهدی اشاره کرده است، نداریم.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: اینکه در برخی ساعات و دقایق ماموران پلیس در کیوسک‌ها مستقر نباشند موضوع عادی است، چرا که نفرات ما از سرباز گرفته تا مامور کادر اقدام به گشت زنی پیاده در سطح پارک‌ها می‌کنند و طبیعی است که در پارکی به بزرگی المهدی مدت زمان گشت زنی دقایق طولانی را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: پلیس کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و با اشرافیت اطلاعاتی موجود در حال تامین و برقراری هر چه بهتر امنیت در سطح تهران بزرگ هستیم.


بیشتر بخوانید

شهردار تهران معضل پارک‌ها را جدی بگیرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
از زمین به آسمان می بارد یا از آسمان به زمین نماینده شورای شهر تهران و شهرداری چه اقداماتی و چه کمکی به پلیس نموده اند که حالا با طلبکاری با پلیس صحبت می کنند در ضمن به نماینده شورای شهر پیشنهاد می کنم یک سری به قوانین بزند تا ببیند در این خصوص هیچ حمایتی از پلیس نمی شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
دختر مردم شب چرا باید پارک بره
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
همین عضو شورای شهر به شهرداری بگه که پارک ها رو به دوربین تجهیز کنه و اون جاها رو تو شب پر نور کنه دختر مردم مبخواد شب تو پارک‌بره امنیت نداره چرا چون تاریکه چه ربطی به پلیس داره اتفاقا برعکس باید شورای شهر و شهرداری بیاد جوابگو باشه مگه پلیس دستگاه مسئول هست؟ هر چی میسه همه رو گردن پلیس میندازیم شماها اول پارک ها رو که متعلق به شهرداریه درست و حسابی تجهیز کنید پارکبان بذارید دوربین ها رو زیاد کنید بعد بیاید به عملکرد پلیس ایراد بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۰:۳۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
با سلام . اینکه فرمودید پلیس در پارکهای شهر به اوضاع مواد مخدر رسیدگی نمیکند ، کاملا درست است . من هم منزلمان در مشهد نزدیک پارک است و حتی زنگ هم که میزنیم ، پلیس نمیاید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
ما که ندیدیم ما در پارکها شاهد سگ گردانی و بی حجابی و حتی شرب خمر در اصفهان هستیم و متاسفانه پلیس هیچ برخوردی نمیکند یک نمونه پل خواجو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
چرا زنگ میزنی ؟اونی که معامله میکنه ، اگه پارک امن نباشه میاد توکوچه جلوی خونه تو معامله میکنه . پس خرده فروش بیچاره چطور امرار معاش بکنه ؟ بیائید خود خواه نباشیم
Germany
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
خورده فروش ها باید بیشتر از کسی که یک کیلو مواد داره زندان بده چون عامل نا امنی اقتصادی و اجتماعی میشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
انتقاد این عضو شورا دقیقا به جا و درست است
وافعا عملکرد نیروی انتظامی ضعیف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
امنیت میخوای بیا ترمینال خاوران،هرچه متفکر علم کواتوم بخای اینجاست،درحال شکافت هسته ای،قبول تداری زنگ بزن ۱۱۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
حق با شورای شهر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
پارکا باید پر از دوربین مخفی سیم کشی باشه که نتونن هکش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
فرداش سیم هاشونو کیلویی می فروشن و دوربین ها هم تو پیاده رو ها حراج میشن دونه ای 100 تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
مشکل جامعه هست نه پلیس
آخرین اخبار