مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان کوهبنان با حضور جمعی از مردم و مسئولان کوهبنان برگزار شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان کوهبنان با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان، فرماندار شهرستان، شهردار کوهبنان و جمعی دیگر از مردم و مسئولان کوهبنان، به مناسبت هفته بسیج، برگزار شد.

سرهنگ ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان با اشاره به توصیه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی به بسیجیان، گفت:بسیج در همه عرصه‌ها که نیاز بوده است وارد شده است و در این روز‌های همه گیری بیماری کرونا شاهد تلاش بسیجیان  در قالب طرح شهید سلیمانی هستیم، بسیج یعنی خدمت به خلق الله و تلاش برای رسیدن به پاک‌ترین اهداف، بسیج یعنی ولایی بودن است.

عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: گرامی میداریم یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه سردار گرانقدر جهان اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، هفته بسیج یعنی اقتدار ایران اسلامی، بسیجیانی که پرچمدار جهان اسلام و عظمت جهان اسلام هستند و امروز پیرو رهبر گرانقدر جهان اسلام مقام معظم رهبری هستند.

او افزود: نظام سلطه، ظلم به جهان اسلام را ادامه می‌دهند، اما به سرانجامی نخواهند رسید، امروزه از اینکه سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه با اتحاد، برای تحقق اهداف در ایران اسلامی تلاش می‌کنند افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار