مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اطلاع رسانی برنامه‌های فرهنگی در تمام نقاط شهر در برخی موارد ضعیف انجام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مجتبی شاهمرادی مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اطلاع رسانی برنامه‌های فرهنگی در تمام نقاط شهر در برخی موارد ضعیف انجام شده است، اما بررسی خواهیم کرد تا ان‌شالله شهروندان ساکن مناطق محروم هم به خوبی از این برنامه‌ها مطلع شوند.

وی گفت: در هر محله، روزانه حدود ۱٠ الی ۲٠ برنامهٔ شهری با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری توسط اداره فرهنگی هر منطقه اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در ادامه از تلاش این سازمان برای برقراری عدالت توزیعی سخن گفت و اظهار کرد: در همین مدت کوتاه جنب و جوش زیادی در شهر دیده می‌شود و سعی همکاران ما در شورای شهر و شهرداری بر اجرای عدالت در تمام مناطق اصفهان است.

 شاهمرادی مشارکت مجموعه‌های فرهنگی را بسیار مؤثر دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه‌های فرهنگی و مردمی پا به میدان مشارکت گذاشته و موجب گسترش برنامه‌های فرهنگی شده اند.

وی  در ادامه افزود: اطلاع رسانی برنامه‌های فرهنگی در تمام نقاط شهر در برخی موارد ضعیف انجام شده است، اما بررسی خواهیم کرد تا ان‌شالله شهروندان ساکن مناطق محروم هم به خوبی از این برنامه‌ها مطلع شوند.

شاهمرادی در پایان نکته‌ای را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: شایان ذکر است که نمی‌شود شهر را به یک تابلوی تبلیغاتی تبدیل کرد، اما بنر‌های تبلیغاتی معمولا در همهٔ شهر در نظر گرفته می‌شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.