حماس تصمیم مالزی برای جلوگیری از ورود هیئت صهیونیستی را ستود

حماس ضمن ستایش اقدام مالزی در جلوگیری از ورود هیئت رژیم صهیونیستی به این کشور، کوالالامپور را یکی از حامیان مردم فلسطین نامید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس در واکنش به عدم اجازه مالزی برای ورود هیئت ورزشی رژیم صهیونیستی که قصد شرکت در مسابقات جهانی اسکواش را داشتند اعلام کرد این امتناع بیانگر موضع دائمی و اصلی مالزی در مخالفت با عادی سازی با صهیونیست‌ها، حمایت از مردم فلسطین و تقویت پایداری آن‌ها است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین از این اقدام تقدیر کرده و آن ستود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کردند مالزی هنوز به تیم شرکت کننده این رژیم در مسابقات قهرمانی جهان اسکواش که قرار است از ۷ دسامبر آغاز شود، اجازه ورود به خاک خود را نداده است.

شبکه صهیونیستی N۱۲ نیز از وارد شدن وزارتخانه‌های فرهنگ، ورزش و امور خارجه رژیم صهیونیستی برای حل این مشکل خبر دادند.

چندی پیش وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی مدعی شد که برخی کشور‌های عربی و اسلامی جدید از جمله قطر، تونس، عمان و مالزی احتمالا به توافقنامه‌های عادی‌سازی روابط با این رژیم ملحق می‌شوند با این حال «سیف الدین عبدالله» وزیر امور خارجه مالزی در پایان ماه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که کشورش بر تعهد خود مبنی بر حمایت از مبارزات مردم فلسطین و مخالفت با تداوم تجاوزات و ظلم نظام‌مند رژیم صهیونیستی در فلسطین پایبند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار