سرپرست فرمانداری باغملک:

مدیران برای رفع مشکلات باغملک تلاش کنند

فرج الهی گفت: مدیران برای رفع مشکلات باغملک تلاش کنند و از فرصت بدست آمده باید به خوبی استفاده کرد و برای خلق خدا که مردم هستند خدمت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهروز فرج الهی سرپرست فرمانداری باغملک گفت: بسیح با یک ظرفیت بسیار بالا همواره در صحنه‌های مختلف نقش خود را ایفا کرده است و وظیفه ما است که در هر محفلی یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشته باشیم و میراث دار شهدا باشیم.

او با بیان اینکه باغملک ظرفیت‌های فراوانی دارد، افزود: با شناسایی ظرفیت‌های بیشتر، اولویت بندی، تلاش و انسجام همه طوایف حاضر در شهرستان باغملک و حمایت قوی شورای تامین بتوانیم از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

فرج الهی با اشاره به اینکه معضلاتی در شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: مدیران ادارات برای رفع مشکلات پای کار بیایند و در میدان حضور پیدا کنند و برای رفع مشکلات باغملک تلاش کنند و از فرصت بدست آمده باید به خوبی استفاده کرد و برای خلق خدا که مردم هستند خدمت کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان باغملک با تاکید بر اینکه مدیر دستگاه باید با شجاعت وارد اتاق مدیرکل خود شود، تصریح کرد: گام‌های مثبتی در مقوله‌های امنیتی، کشاورزی و ... باید برداشته شود و از ایده‌ها و راهکار‌های دیگران استفاده خواهیم کرد.

رضا نجاتی پور معاون سیاسی اجتماعی استانداری با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهیدان گفت: همه ملت‌ها در برابر هم حق مسلم دارند و هر کشوری تعرض کند با صلابت در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد، امروزه عرصه سیاسی تغییر کرده است و راهی که شهید سلیمانی به نشان داده تمام شدنی نیست.

او ادامه داد: دولت در شرایطی وارد بازار کار شده است که مشکلات جامعه وجود دارند، اما دولت انقلابی پای کار آمده و در بحث اشتغال کار‌های خوبی صورت خواهد گرفت و یکی از مشکلات نیرو‌های اضافی است در برخی از ادارات استخدام شده اند.

نجاتی پور افزود: مردم باغملک در خط مقدم انقلابی گری حضور داشتند و در دوران دفاع مقدس در مناطق جنگی حضور گسترده‌ای داشتند و شهدایی تقدیم این انقلاب کردند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری گفت: طی چند سال گذشته دو طایفه که برادر و در یک منطقه هستند آرامش را از همه گان گرفتند و پس از جلسات متعدد شورای تامین این مسئله ختم به خیر شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید به مردم که، ولی نعمتان ما هستند خدمت کنیم، اظهار داشت: باغملک در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی پتاسنیل‌های خوبی دارد، تصریح کرد: جابجایی‌های مدیران در ادارات طبیعی است و در جهت فعالیت‌های مثبت بهروز فرج الهی بعنوان فرماندار در شهرستان‌های بندری شادگان و هندیجان تصمیم بر این شد ایشان بعنوان فرماندار جدید این شهرستان منصوب شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حل مشکلات ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار