استاندار گیلان با تأکید بر لزوم ترویج بیش از پیش فرهنگ بسیجی در جامعه گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم از اصلی‌ترین مولفه‌های این فرهنگ است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز در دیدار شماری از بسیجیان در سالن شهید انصاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و نیز سردار بسیجی محمدعلی حق‌بین، نام بسیجی را هم ردیف با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و در چارچوب جذب حداکثری دانست.

او با بیان اینکه باید قدردان آن باشیم که بسیجی هستیم، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، شاهد جوانه زدن و تنومند شدن رویش‌های جدیدی هستیم و بسیج، جایگاه بالایی نزد مردم دارد.

استاندار با تأکید بر اینکه با توکل به خدا و کار جهادی می‌توانیم موثر باشیم، افزود: مدیریت جهادی و انقلابی، همان رویکرد بسیج است و این روحیه، باید بین همه کارکنان وجود داشته باشد.

عباسی اظهار داشت: برای بسیج در رده‌های مختلف، هیچ بن‌بستی وجود ندارد، چون بسیجی، با خدا معامله و با اخلاص در عمل، رفتار می‌کند.

او با اشاره به وجود افتخاراتی در استان از جمله روحانی شهید میرزا کوچک خان، شهیدان انصاری و املاکی و دیگر بزرگمردان، قدرشناسی از این افتخارات را مورد تأکید قرار داد.

استاندار گیلان تصریح کرد: فرهنگ بسیجی، باید در جامعه فراگیر باشد که نظم و انضباط و گره‌گشایی از مشکلات مردم از اصلی‌ترین مولفه‌های این فرهنگ هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.