جانشین انتظامی استان ایلام:

کلاهبردار و عامل توزیع طلاجات تقلبی به دام پلیس افتاد

سرهنگ نجفی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، کلاهبردار و عامل توزیع طلاجات تقلبی در شهر ایلام دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ حسین نجفی جانشین انتظامی استان ایلام، گفت: در پی اخبار و گزارشات مردمی و منابع و مخبرین مبنی بر اینکه فردی در سطح شهرستان ایلام با یک دستگاه خودروی پژو آردی سبز رنگ و همچنین فعالیت در برنامه اینترنتی دیوار اقدام به فروش طلای تقلبی به مردم می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، تحقیقات گسترده محسوس و نامحسوس و استفاده از عوامل خبری این فرد کلاهبردار که از سابقه داران در امر جعل فاکتور طلاجات و کلاهبرداری بود، شناسایی شد.

جانشین انتظامی استان ایلام ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات موفق این فرد کلاهبردار را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او بیان کرد: متهم دستگیر شده در مواجهه با دلایل و مدارک مستدل پلیس به بزه انتسابی و فروش طلاجات تقلبی به مبلغ یک میلیارد ریال به طعمه‌های خود معترف شد.

او با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مالباختگان به مراجع قضائی معرفی شده، اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم از اعتماد بیش از حد به دیگران و افراد ناشناس بپرهیزند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.