لزوم تسریع در تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی ارسنجان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تسریع در اجرای خط انتقال برق اختصاصی دومداره، تامین آب از محل خط انتقال آب و توسعه شبکه مخابراتی در بستر فیبر نوری را از مهمترین زیرساخت‌هایی عنوان کرد که باید توسط دستگاه‌های اجرایی در ارسنجان دنبال شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی در حاشیه بازدید استاندار فارس از شهرک صنعتی ارسنجان بیان کرد: زیرساخت مناسبی در شهرک صنعتی این شهرستان برای ایجاد واحدهای جدید صنعتی و جذب سرمایه گذاران فراهم شده و ۷۰میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها در این شهرک صنعتی اختصاص یافته است.

او ادامه داد: در زمینه زیرساخت‌ها برخی طرح‌ها نظیر جدول و آسفالت در مرحله اجرا و برخی طرح‌ها مانند توسعه شبکه داخلی آب و گاز به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در این شهرک صنعتی ظرفیت ایجاد و استقرار ۱۶۴واحد صنعتی با پیش بینی ۸۵۰ نفر اشتغال و نیز جذب سرمایه‌گذاران فراهم‌ شده است.

فتوحی گفت: هم اکنون ۷۱ قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی منعقدشده که از این تعداد ۲ واحد با اشتغال زایی ۳۰ نفر در مرحله بهره برداری است.

او از سرمایه گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان ارسنجان و وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی، از این فرصت برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی در این شهرستان استفاده کنند.

فتوحی بیان کرد: واحدهای تولیدی در این شهرک صنعتی که به بهره برداری برسند تا ۱۳ سال معاف از مالیات هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار