وزیر کشور گفت: رفع مشکلات استان چهارمحال و بختیاری در حوزه بیکاری و آب با اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد وحیدی وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، اظهار داشت: ائمه جماعت نقطه ثبات، انسجام و همگرایی مردم هستند و مردم این استان به خاطر ارادت ویژه‌ای که به روحانیت دارند مطیع فرمان آن‌ها هستند.

وزیر کشور با اشاره به وجود وحدت و انسجام بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و مردم چهارمحال و بختیاری گفت: رفع مشکلات این استان به‌خصوص در حوزه بیکاری و آب با اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد و انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


 وحیدی تاکید کرد: رفع مشکلات این استان مانند بیکاری و آب، سرعت رسیدن به رونق اقتصادی را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به روند انتخاب استاندار در چهارمحال و بختیاری افزود: در این روند بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و مردم این استان وحدت و انسجام وجود داشت.

در ادامه حجت السلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، ضمن تقدیر از اقبال عباسی استاندار پیشین، اظهار داشت: او طی سال‌های خدمت خود فعالیت‌های مطلوبی در عرصه‌های مختلف در استان انجام داد.

حجت السلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: از خداوند می‌خواهم باران رحمتش را در استان نازل کند تا بسیاری از مشکلات کاهش پیدا کند.

او گفت: دولت جدید با نگاه ویژه‌ای وارد میدان شده و شعار‌های خوبی را زنده کرده است که در راستای جاری کردن این‌ها اقداماتی صورت خواهد پذیرفت.

حجت السلام والمسلمین نکونام ادامه داد: امیدواریم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران باصلابت حفظ شود و به سمت تمدنی که همه در انتظارش هستیم سوق پیدا کند.

دیدار نماینده ولی فقیه با وزیر کشور

دیدار نماینده ولی فقیه با وزیر کشور

دیدار نماینده ولی فقیه با وزیر کشور

دیدار نماینده ولی فقیه با وزیر کشور

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار