معاونت فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج باغملک گفت: به مناسبت هفته بسیج مسابقه مقاله نویسی بین پایگاه‌های بسیج  شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عادلزاده معاونت فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج باغملک گفت: به مناسبت هفته بسیج مسابقه مقاله نویسی  بین پایگاه‌های بسیج  شهرستان برگزار می‌شود که مقرر شده فرمانده پایگاه‌ها و شورا‌ها مقالات خود را برای ما ارسال کنند.

او با بیان اینکه موضوع این مسابقه نقش زنان در بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: فرمانده پایگاه‌ها و شورا‌ها می‌توانند مقاله‌های خود را تا ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ به شماره ۰۹۳۷۶۷۵۸۲۴۶ ارسال کنند.

عادلزاده با اشاره به اینکه به ۳  مقاله برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، تصریح کرد: این مسابقه با همکاری پایگاه حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین (س) باغملک برگزار می‌شود.

همه ساله و از ۲۹ آبان تا پنجم آذر ماه در تقویم ایران به نام هفته بسیج نام گذاری شده است. هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است.  

انتهای پیام/ی
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار