مشاور حقوقی سازمان لیگ فوتبال به اظهارات مسئولان باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آل اسحاق، مشاور حقوقی سازمان لیگ فوتبال گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی سازمان لیگ، باشگاه استقلال باید نسبت به مبلغ قرارداد بازیکنان خارجی ضمانت‌نامه بانکی در اختیار سازمان لیگ قرار دهد. همین الان در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به صورت مشروط و ۳ ماهه به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مجوز حرفه‌ای داده شده؛ یکی از موارد همین بدهی‌های کلانی است که به ارث رسیده اند.

آل اسحاق گفت: قانون می‌گوید دستگاه‌های اجرایی مشمول می‌توانند در مورد برخی خدمات بانکی که توسط بانک مرکزی ارائه نمی‌شوند، بدون افتتاح حساب به حسب ضوابط و مقررات مربوط از طریق موسسات اداری اقدام کنند.

او افزود: سوال من این است که آیا باشگاه استقلال به سراغ موسسات اداری رفته است؟ آیا باشگاه استقلال ضمانت‌نامه‌ای به سازمان لیگ داده است؟

آل اسحاق گفت: ما به صورت مشروط ضمانت‌نامه را قبول کردیم. بحث این است که باشگاه استقلال تا وقتی ضمانت‌نامه ندارد، اجازه استفاده از دو بازیکن خارجی را ندارد.

او بیان کرد: می‌گویید به طور ناگهانی، کجا ناگهانی بوده است؟ خود سمیعی گفت که قبل از آبان اطلاع رسانی شده بود. گفتید که آماده‌اید به لحاظ مالی ضمانت‌نامه بدهید، خب این پول را به حساب سازمان لیگ بخوابانید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
قانون نانوشته کیسه ها، همه چیز ماله منه اگر نباشه پس میزنیم زیر میز
آخرین اخبار