حسنوند گفت: چهارم آذر، برگی خونین از تاریخ هشت سال دفاع مقدس است که در خط به خط آن، مقاومت و ایثار دلیرمردان و شیرزنان اندیمشک نمایان می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: چهارم آذر را برگی خونین از تاریخ هشت سال دفاع مقدس است و در حمله ناجوانمردانه رژیم بعث، مردم اندیمشک وفاداری خود را به نظام ثابت کردند.

او با بیان اینکه هرگاه در پیچیدگی‌های رمزآلود حیات بشر سخنی از رذائل و نکوهش اخلاقی به میان آید، فاجعه تلخ بمباران چهارم آذر اندیمشک و یک‌هزار شهید اندیمشک در ذهن مردم تداعی می‌شود، افزود: رشادت و مظلومیت مردم اندیمشک در مواجهه با مستکبران و متجاوزان جهان حماسه‌ای است که هیچ‌گاه از تاریخ دفاع مقدس پاک نخواهد شد.

حسنوند تصریح کرد: قرار گرفتن در مسیر راه‌آهن، داشتن چند پادگان مهم از جمله دوکوهه که رزمندگان و جبهه‌ها را پشتیبانی می‌کردند و همچنین حضور مؤثر فرزندان این شهر در عملیات‌های مختلف و پیروزی‌های پی در پی آن‌ها از اهمیت بالایی برای دشمن در زمان دفاع مقدس برخوردار بود . چهارم آذر، برگی خونین از تاریخ هشت سال دفاع مقدس است که در خط به خط آن، مقاومت و ایثار دلیرمردان و شیرزنان اندیمشک نمایان می‌شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس ادامه داد: مردم شهر یک‌هزار شهید اندیمشک و سنگربانان سرافراز کرخه و دز و پاسداران دوکوهه معراج شهدا، از آغاز انقلاب مدافع بی‌دریغ و جان برکف انقلاب، اسلام و ولایت هستند و در چهارمین روز از آذرماه سال ۱۳۶۵ در حمله ناجوانمردانه دژخیمان رژیم بعث مردم اندیمشک در یک آزمون سخت، وفاداری خود را به نظام، امام خمینی (ره) و رهبری با خلق حماسه‌ای بزرگ به اثبات رساندند.

این مقام مسئول گفت: تقدیم یک‌هزار شهید برای کیان ایران اسلامی مصداق واقعی ایثار و فداکاری مردمی است که هنوز هم زخم‌های هشت سال دفاع مقدس را بر پیکر خود حس می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.