معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام :

نهاده‌های دامی رایگان دردامپروری‌های ایلام توزیع می‌شود

جعفرزاده از توزیع علوفه و نهاده‌های دامی رایگان در دامپروری‌های ایلام خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، شبیب جعفرزاده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام از حمایت کمیته امداد از طرح‌های اشتغالزایی دامپروری با توزیع علوفه و نهاده‌های دامی رایگان خبر داد.

او بیان کرد: این نهاد به منظور پایدار ماندن طرح‌های اشتغالزایی مددجویان و حمایت از مجریان طرح‌ها در شرایط سخت اقتصادی و خشکسالی، برنامه‌های حمایتی گوناگونی را ارایه می‌دهد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام افزود: امسال به همین منظور ۱۰ میلیارد تومان اعتبار توسط کمیته امداد، در نظر گرفته شده است.

او مطرح کرد: با توجه به اینکه بخشی از طرح‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام در بخش دامداری است تصریح کرد: به منظورحمایت از این طرح‌ها در شرایط سخت اقتصادی و خشکسالی پنج میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که توزیع علوفه رایگان بین این قشر دامدار از محل این اعتبارات در حال انجام است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام تصریح کرد: همچنین در همین زمینه بیش از ۲.۵ میلیارد تومان هم برای تهیه نهاده‌های دامی برای توزیع رایگان بین مجریان طرح‌ها اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.