امام جمعه مشهد گفت: مقابله با جریان دلال بازی و سودجویی در بازار، کار بسیج است و بسیج بیدار و آگاه، از انبارسازی و احتکار کالا در جامعه جلوگیری می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد گفت: یک وظیفه بسیج کمک به حل مشکلات جامعه است و اکنون که گرانی، معیشت مردم را سخت کرده است بسیج باید وارد این عرصه شود.

او افزود: بخشی از مشکلات مربوط به کمبودها، اختلالات اقتصادی و ارز است که مسئولان دولتی برای رفع آن تلاش می‌کنند، اما بخشی مربوط به سودجویی و دلال بازی است که عده‌ای ناپاک سودجو به دنبال فشردن حلق مردم هستند و می‌خواهند معیشت مردم را در جیب خود بریزند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اگر مسئولان دولتی با قدرت بسیج، تنظیم بازار را عملی کنند بخش عمده‌ای از مشکلات مردم حل شود.


بیشتر بخوانید


علم الهدی جامعه امروز را نیازمند فداکاری بسیج و تقابل این نهاد در برابر دشمن توصیف و بیان کرد: فلسفه ایجاد بسیج در ابتدا یک نیروی دفاعی بوده است، اما عرصه دفاع اکنون تغییر کرده است.

او تصریح کرد: امروز بیش از ۴۲ شبکه تلویزیونی در دنیا علیه نظام ما و برای مردم سمپاشی می‌کنند و چندین هزار نفر روز و شب در ۲ مجموعه در آمریکا و اسرائیل در حال تولید محتوای فضای مجازی برای سرکوب نظام و ایجاد جنگ نرم در داخل کشور هستند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: دشمن چون نمی تواند در عرصه نظامی کاری پیش ببرد به دنبال پوساندن نظام از درون با ایجاد جنگ نرم است لذا در این عرصه به دفاع جانانه نیاز داریم و قهرمانان این عرصه جوانان مبتکر بسیجی در عرصه سایبری هستند.

علم الهدی اظهار کرد: امروز در همه استانها مشکل آب داریم و این مساله فقط مربوط به چند استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری و یزد نیست و این مشکل بخش عمده اش مربوط به کاهش نزولات آسمانی در کشور است البته فقط کشور ما گرفتار این مشکل نیست بلکه این یک مساله اقلیمی جهانی است و دیگر کشورها نیز گرفتار آن شده اند.

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار