حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: برای حل مشکلات کشور بویژه مشکلات اقتصادی باید با مدیریت قوی از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم که یکی از این ظرفیت‌ها حضور بسیج و حضور موثر مردم در تمام عرصه‌هاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان   در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهارداشت: یکی از راه‌های رسیدن به تقوا و رهایی فرد و جامعه از مشکلات و تنگنا‌های فردی و اجتماعی رو به درگاه خداوند آوردن، دعا، استغفار، توبه، بازگشت به خدا و عمل به احکام دینی است.

وی افزود: گاهی گرفتاری‌ها نتیجه عملکرد انسان است یعنی خداوند به عنوان نتیجه اعمال مشکلی پیش می‌آورد و می‌خواهد فرد و جامعه یادبیاورد در مسیری اشتباه است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه این مجازات برای تذکر و تنبه و فهمیدن بندگان از مسیر ناصواب است تصریح کرد: گرفتاری در فردای قیامت بسیار سخت‌تر است در دنیا هر چقدر انسان گرفتار باشد با گرفتاری در قیامت قابل قیاس نیست.

وی با اشاره به اینکه گاهی این عذاب در دنیا مقدمه عذاب‌های در آخرت بوده و خداوند این فرد را مورد غضب خودش قرار داده است اظهارداشت: یکی از راه‌های برون رفت از این عذاب‌ها تضرع، استغفار و طلب آمرزش از پروردگار است.

وی تصریح کرد: باید با حضور قلب، دل شکسته و استغفار برای حل مشکلات کشور و بهبود وضعیت معیشت، اشتغال، کار و مسکن به ویژه برای جوانان دعا کنیم.

امام جمعه زاهدان گفت: یکی از راه‌های رسیدن به تقوا و حفظ جامعه از مشکلات کار درست و استفاده صحیح از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌هاست.

وی با اشار به اینکه برای رهایی جامعه از مشکلات اقتصادی و کم آبی دعا تنها کفایت نمی‌کند باید کار و با مدیریت درست از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد افزود: بسیجی قبل از اینکه عضو سازمانی باشد یک مسلمان معیار در تراز انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی  تصریح کرد: مسوولان محترم چه مسوولان کشوری و چه استانی به تعبیر شهید بهشتی شیفته خدمت باشند نه تشنه قدرت و در فکر خدمت به مردم باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار